Verkoping zaterdag 16 november in de Kloosterkerk van 10.00-13.00 uur

Van harte welkom op de najaarsverkoping van de Kloosterkerk!

Glaswerk, servies-, speel- en linnengoed, keuken- en kerstspullen, schoenen, tassen, sieraden, schilderijen, kleding, boeken, CD’s, LP’s en DvD’s en ook allerlei elektrische apparaten: u vindt het allemaal tijdens de verkoping. En… u kunt genieten van diverse versnaperingen zoals een heerlijke pannenkoek in het Kloosterkerkrestaurant.

N.B.: betaling van aankopen kan alleen contant. De opbrengst is voor de verbouwing van de Kloosterkerk.

Inbreng van spullen voor de verkoping.

We stellen het zeer op prijs als u schone, nog goed bruikbare spullen, die u niet (meer) nodig heeft voor de verkoping wilt inbrengen! Dat kan in de kerk op:

Dinsdag 12 november van 10.00-14.00 uur en van 18.30-20.00 uur

Woensdag 13 november van 10.00-14.00 uur en van 18.30-20.00 uur

Donderdag 14 november van 10.00-14.00 uur

Helaas!

Meubels, TV’s, PC’s, volledige encyclopedieën, verouderde lesboeken, bloempotten, kapotte en vuile spullen  kunnen niet ingenomen worden!

Door plaatsgebrek in de kerk is het niet mogelijk de spullen eerder dan op de genoemde tijdstippen te brengen.

Vragen

Voor nadere informatie, eventuele vragen kunt u mailen naar WerkgroepVerkoping@kloosterkerk.nl