Vanaf zondag 14 juli tot en met 25 augustus neemt de Kloosterkerk deel aan ‘Thuis in Den Haag’: praat met anderen over jouw thuisgevoel! Voor wie dat wil, is het mogelijk dit thuisgevoel te borduren en daarmee bij te dragen aan het community art-project. Doel is om in een jaar 1500 geborduurde lapjes over het thuisgevoel op te halen. De borduursels – in rood garen op witte lapjes – worden op een huisje bevestigd. Dit huisje staat deze periode in de Kloosterkerk. Praten en borduren kan op zondagen in aansluiting op de dienst tot 14.00 uur en na de pauzeconcerten op eerste en derde woensdagen van de maand vanaf 13.30 tot 16.00 uur.

U wordt bijgestaan door twee enthousiaste begeleiders van dit project. Het team bestaat uit: Betty van Beurden, Ria de Boer, Lizzie van Dam, Annelies Jacques, Gerda de Jong, Anneke van Leusden, Jeanne Schoots en Elly Oosterink.

Lees ook het artikel in De Klooster.