Evenementenreeks Evenementenreeks: Monument & Muziek

Monument & Muziek

november 3 | 15:30 - 17:00

De Kloosterkerk op de hoek van het statige Lange Voorhout is één van de oudste gebouwen van Den Haag. De kerk en het klooster van de Dominicaner orde werden gebouwd tussen 1397 en 1403. Verbaas je over de interessante geschiedenis van dit monument en luister naar het eeuwen oude verhaal.

In dit historische gebouw heeft muziek een prominente plek. Het orgel staat daarin op de eerste plek. Geniet van prachtige orgelmuziek!

De rondleidingen vinden in kleine groepen plaats (maximaal 15 personen) en worden verzorgd door twee echte Kloosterkerk-kenners: Edward Kuijper en Jeannette Kuijper-Smit. Zij delen hun liefde voor deze kerk graag met u.

Een ervaren organist zal het orgel laten klinken en na afloop bent u uitgenodigd voor een glaasje wijn of fris met een hapje.

Tickets € 16,50 Deze zijn hier verkrijgbaar.

Datum:
november 3